17 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesi ile hastaneye kaldırıldı

17 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesi ile hastaneye kaldırıldı

Tokat'ta 19 ortaokul öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesi ile hastaneye kaldırıldı.

2024.10.15 16:45 - Son Güncellenme: 2024.10.15 16:47 - Güncel - İHA
A
17 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesi ile hastaneye kaldırıldı

Tokat'ın Zile ilçesinde bulunan Fevzi Çakmak Ortaokulu'nda 17 öğrenci mide bulantısı şikayetiyle öğretmenlerinden yardım istedi.

Öğrenciler gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulanslarla Zile Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kontrol amaçlı hastaneye kaldırılan 17 öğrencinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.15 16:45 - Son Güncellenme: 2024.10.15 16:47 - İHA
A