17'nci kattan ölüme atladı

17'nci kattan ölüme atladı

Bursa'da 2 ay önce ilaç içerek intihara teşebbüs eden 36 yaşındaki şahıs, inşaat halindeki binanın 17'inci katından atlayarak canına kıydı.

2012.07.16 15:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
17'nci kattan ölüme atladı

Bursa'nın kentsel dönüşüm alanı Doğanbey Mahallesi'nde yapımı süren TOKİ konutlarında inşaat halindeki binalardan birine çıkan M.Y. (36), 17'nci kattan kendini boşluğa bıraktı. Şahıs metrelerce yüksekten yere çakılarak feci şekilde can verirken, olay yerine gelen polis ekipleri, yaptıkları araştırmada M.Y.'nin 22 Nisan 2012 günü babasıyla birlikte yaşadığı Altıparmak semtindeki evlerinde ilaç içerek intihara kalkıştığını, kaldırıldığı hastanede hayata döndürüldüğünü belirledi.
Bekar ve işsiz olan, ayrıca psikolojik rahatsızlığı bulunduğu belirtilen M.Y.'nin ölümüyle ilgili soruşturma devam ediyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.16 15:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A