16 yaşındaki çocuk garajda kendini astı

16 yaşındaki çocuk garajda kendini astı

 MANİSA'nın Alaşehir İlçesi'nde 16 yaşındaki Muhammet Arı, bahçeli evlerinin bitişiğindeki kapalı garajda kendini tavana iple asarak yaşamına son verdi. 

2016.02.08 12:29 - Son Güncellenme: 2016.02.08 12:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
16 yaşındaki çocuk garajda kendini astı

Yeşilyurt Mahallesi'nde yaşayan Muhammet Arı, bilinmeyen bir nedenle bunalıma girdi. Sümer Oral Mesleki Eğitim Merkezi 9'uncu sınıf öğrencisi Arı, bahçeli olan evin bitişiğinde yer alan garajda, kendini iple tavana asıp intihar etti. 

Müzik sesini duyarak bugün saat 01.00'de garaja giden baba Galip Arı, gördüğü manzara karşısında sinir krizi geaçirdi. İhbar üzerine eve gelen jandarma, olay yerinde inceleme yaptı. Ardından Muhammet Arı'nın cesedi otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Jandarma, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.08 12:29 - Son Güncellenme: 2016.02.08 12:29 - HABER MERKEZİ
A