16 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

16 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde 16 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. 

2022.03.10 16:54 - Son Güncellenme: 2022.03.10 16:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
16 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Kepez Mahallesi'ndeki Kepez İzmirlioğulları Ortaokulunda pasta yiyen bazı öğrencilerde kusma, mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri görüldü.

Okul yönetiminin durumu bildirmesi üzerine okula gelen sağlık ekipleri, şikayetleri bulunan öğrencileri ilçedeki devlet ve özel hastanelere kaldırdı.

Öğrenciler, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.10 16:54 - Son Güncellenme: 2022.03.10 16:54 - HABER MERKEZİ
A