15 yaşındaki kız, tabancayla yaşamına son verdi

15 yaşındaki kız, tabancayla yaşamına son verdi

NİĞDE'de, Selinay Ö. (15), nereden aldığı bilinmeyen tabancayı odasında ateşleyerek, yaşamına son verdi.

2019.06.09 16:58 - Son Güncellenme: 2019.06.09 16:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
15 yaşındaki kız, tabancayla yaşamına son verdi

Olay, merkeze bağlı Yeşilgölcük beldesinde meydana geldi. Selinay Ö., odasında, nereden aldığı henüz belirlenemeyen tabancayı ateşledi.

Silah sesini duyan ailesi, odaya girdiğinde Selinay'ı kanlar içinde hareketsiz yatarken buldu. İhbarla eve gelen sağlık görevlileri, ağır yaralı kızı ambulansla Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı. 

Selinay Ö., doktorların tüm müdahalelerine rağmen yaşamını yitirdi. 

Jandarma, Selinay Ö.'nün intiharıyla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.09 16:58 - Son Güncellenme: 2019.06.09 16:59 - HABER MERKEZİ
A