15 yaşındaki kız intihara kalkıştı

15 yaşındaki kız intihara kalkıştı

ADIYAMAN'ın Gölbaşı İlçesi'nde, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen 15 yaşındaki N.G. adlı kız, karnına dayadığı av tüfeğini ateşleyerek ölmek istedi. Ağır yaralanan N.G., hastaneye kaldırıldı.

2013.09.16 09:42 - Son Güncellenme: 2013.09.16 09:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
15 yaşındaki kız intihara kalkıştı

 

Olay, dün gece Gölbaşı'na bağlı İnekli Köyü'nde meydana geldi. Psikolojik sorunları olduğu iddia edilen N.G., evde kimsenin bulunmadığı sırada av tüfeğini karnına dayayarak ateşledi. Silah sesini duyan yakınları eve gelince N.G.'yi ağır yaralı olarak buldu. N.G., çağrılan ambulansla Gölbaşı Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Burada yapılan ilk müdahalenin ardından N.G., Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Tedavisine başlanılan N.G.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu bildirildi.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.16 09:42 - Son Güncellenme: 2013.09.16 09:42 - HABER MERKEZİ
A