'15 Temmuz' anma töreninde Azerin'den 'bozkurt'lu veda

'15 Temmuz' anma töreninde Azerin'den 'bozkurt'lu veda

15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki anma töreni başladı. Törende Uğur Işılak, Alper Kış, Ceyhun Çelikten, Mustafa Yıldızdoğan ve Azerin sahne aldı. Azerin, izleyicilere 'bozkurt' işaretiyle veda etti.

2024.07.15 21:48 - Son Güncellenme: 2024.07.15 21:49 - Güncel - CUMHURİYET
A
'15 Temmuz' anma töreninde Azerin'den 'bozkurt'lu veda

15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde anma töreni düzenleniyor.

Törende, 15 Temmuz'da hayatını kaybedenlerin isimleri sayılırken katılanlar, her ismin adının okunmasının ardından 'burada' diye bağırdı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan da törene katıldı.

Erdoğan'ın programa katılımının ardından Azerin sahne aldı. Azerin, sahneden inmeden seslendirdiği son şarkısında 'bozkurt' işareti yaptı.

Azerin'in performansının ardından 15 Temmuz'da hayatını kaybedenler için saygı duruşu yapıldı, İstiklal Marşı söylendi.

Marşın okunmasının ardından Kuran okundu. Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş dua etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.07.15 21:48 - Son Güncellenme: 2024.07.15 21:49 - CUMHURİYET
A