15 kişiyi öldüren leoparı linç ettiler
Nepal'de 15 kişiyi öldüren leopar kızgın kalabalık tarafından parçalandı.
2013.04.10 15:11 - Son Güncellenme: 2013.04.10 15:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
Güney Asya ülkesi Nepal'de üçü polis 15 kişiyi yaralayan bir leopar, halk tarafından adeta linç edildi.
Leoparın ölüsü, Katmandu kentinin sokaklarında dolaştırıldı. Halk, öldürdükten sonra da leoparın üzerinde tepindi.
İLGİLİ GALERİ