13 kişi yedikleri yemekten zehirlendi

13 kişi yedikleri yemekten zehirlendi

Kayseri'de yedikleri yemekten zehirlenen 13 kişi hastaneye kaldırıldı.

2013.11.14 21:40 - Son Güncellenme: 2013.11.14 21:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
13 kişi yedikleri yemekten zehirlendi


Edinilen bilgiye göre, Felahiye ilçesine bağlı İsabey köyünde akşam yemeğinde yedikleri arabaşından 13 kişinin zehirlendiği öğrenildi.
Yapılan ihbar sonrasında Kayseri merkezden ilçeye 6 ambulans gönderildi. Zehirlenenlerden 3'ünün durumunun ağır olduğu öğrenilirken, 10 kişinin ambulanslarla Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi ve özel hastanelere kaldırıldığı öğrenildi.
Yetkililer, zehirlenenlerin tedavilerinin sürdüğünü bildirdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.14 21:40 - Son Güncellenme: 2013.11.14 21:40 - HABER MERKEZİ
A