12 yıllık hattı başına bela oldu!
Gizem Özdilli, mankenlik mesleğini bıraktıktan sonra 12 yıllık telefon hattını kapattırdı ama...
2017.02.09 09:06 - Son Güncellenme: 2017.02.09 09:22 - Magazin - HABER MERKEZİ
Gizem Özdilli, mankenlik mesleğini bıraktıktan sonra 12 yıllık telefon hattını kapattırdı ama...
Fakat birkaç ay sonra Özdilli, bir TV programına katıldı. Bu sırada diğer konuğun menajeri Özdilli'ye, "Sen ne kadar nazlı çıktın" diye sitem etti. Ünlü manken ne olduğunu anlamak için menajerle konuştu ve "Arıyoruz seni ama telefonlara çıkmıyor, menajerinle görüştürüyorsun" şeklinde bir yanıt aldı. Bunun üzerine telefon hattını değiştirdiğini belirten Özdilli, kullandığı eski telefon hattını, bu kez de kendisi aradı. Özdilli, telefonu açan kişiden "Gizem Hanım şu anda meşgul" sözlerini duyunca şaşkınlığı daha da arttı. Ünlü manken, yaptığı görüşmenin ardından savcılığa başvurdu. Savcılık, Özdilli'nin ihbarı üzerine olayla ilgili soruşturma başlattı. Soruşturma sonunda Özdilli'nin kullandığı eski telefon hattının, İzmir'de yaşayan Aykut A.'ya satıldığı anlaşıldı.