105'lik Fikriye nine oyunu kullandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde yaşayan 105 yaşındaki Fikriye Işık, çocuk ve torunlarının yardımıyla geldiği okulda oyunu kullandı.
2018.06.24 16:06 - Son Güncellenme: 2018.06.24 16:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
Batman'ın Kozluk ilçesinde yaşayan 105 yaşındaki Fikriye Işık, çocuk ve torunlarının yardımıyla geldiği 75. Yıl İlkokulunda oyunu kullandı.

Yakınlarının yardımıyla sandığa gelen ve güçlükle oyunu kullanan Işık, seçimlerin vatana ve millete hayırlı olmasını diledi.
