1 PKK'lı teslim oldu
Genelkurmay Başkanlığı, bölücü terör örgütü mensubu bir teröristin teslim olduğunu açıkladı.
2014.06.24 13:08 - Son Güncellenme: 2014.06.24 13:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, bölücü terör örgütü mensubu bir teröristin, 172'nci Zırhlı Tugayı Çalışkan Hudut Taburu 4'üncü Hudut Bölük Komutanlığı'na (Şırnak/Silopi Siyahkaya) silahsız ve teçhizatsız olarak teslim olduğu kaydedildi.
Anılan bölücü terör örgütü mensubunun, Silopi Cumhuriyet Savcısının talimatı ile Silopi İlçe Emniyet Müdürlüğüne teslim edildiği bildirildi.