1.5 milyon emekliyi ilgilendiren haber
Emekli olduktan sonra çalışmaya devam eden 1.5 milyon kişinin kayıt içine girmesini sağlayacak teşvik geliyor. Buna göre kayıt içine girenlerin emekli maaşında her yıl normal zam dışında yüzde 2 ekstra artış sağlanacak.
2013.04.09 09:41 - Son Güncellenme: 2013.04.09 10:23 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, emekli olduktan sonra çalışmaya devam eden yaklaşık 1.5 milyon kişi için müjde niteliğinde düzenleme hazırlıyor. Buna göre emekli olduktan sonra çalışmaya devam eden kişiler kayıt içine girerse aldıkları emekli maaşında yapılan normal zamların dışında ekstra yüzde 2 artış sağlanacak. Böylece emekliler, çalıştıklarını gizlemek zorunda kalmayacaklar. Star gazetesinden Hüseyin Özay'ın haberine göre; geçtiğimiz günlerde, sosyal güvenlik destekleme primi borcu bulunan yaklaşık 800 bin emekliye ödeme kolaylığı getiren Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, emekliler için ikinci adımı atmaya hazırlanıyor.