Vatandaş intiharı çekirdek çitleyerek seyretti
Adana'da çocuğu Balcalı Hastanesi'nde tedavi gören bir kişi, serumun çıkarılmasına kızıp 17 aylık bebeğiyle birlikte binanın 7. katındaki balkona çıkarak intihar etmek istedi.
Bir süre önce de çocuğun kafasına şant takılması için hastaneye yatışı yapıldı. Ancak aradan belirli bir zaman geçmesine rağmen çocuk enfeksiyon olduğu için ameliyata alınamadı. Bugün sabah, görevli hemşire çocuk için seruma gerek kalmadığı gerekçesiyle çıkardı.
Eklenme: 2017.02.27 16:58Son Güncellenme: 2017.02.27 17:00
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler