Vatandaş intiharı çekirdek çitleyerek seyretti
Adana'da çocuğu Balcalı Hastanesi'nde tedavi gören bir kişi, serumun çıkarılmasına kızıp 17 aylık bebeğiyle birlikte binanın 7. katındaki balkona çıkarak intihar etmek istedi.
Baba Ölmez ise hemşirelere serumun neden çıkartıldığını sorup "Şanlıurfa'da hastanede yatarken serumu hiç çıkarmıyorlardı neden çıkartıyorsunuz, neden oğlumu ameliyat etmiyorsunuz" diye tepki gösterip sinirlenerek 8 katlı hastanenin 7. katındaki balkonuna çıktı.
Son Güncellenme: 2017.02.27 17:00
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler