Japonya protestolara rağmen nükleer geri döndü
Japonya'da Mart 2011'de yaşanan 9.0 büyüklüğündeki deprem sonrası tsunami ve nükleer felaket yaşanmıştı.
Nükleer santralin yeniden faaliyete geçmesiyle ilgili açıklama yapan Başbakan Abe, nükleer santralin dünyanın en güvenli testlerinden geçtikten sonra devreye alındığını iddia etti.
Eklenme: 2015.08.11 11:31Son Güncellenme: 2015.08.11 11:34
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler