Japonya protestolara rağmen nükleer geri döndü
Japonya'da Mart 2011'de yaşanan 9.0 büyüklüğündeki deprem sonrası tsunami ve nükleer felaket yaşanmıştı.
Kagoshima'daki Sendai Nükleer Santrali'nin 1 numaralı reaktörü bugün yerel saatle 10:30'ta yeniden faaliyete başladı
Eklenme: 2015.08.11 11:31Son Güncellenme: 2015.08.11 11:34
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler