Japonya protestolara rağmen nükleer geri döndü
Japonya'da Mart 2011'de yaşanan 9.0 büyüklüğündeki deprem sonrası tsunami ve nükleer felaket yaşanmıştı.
Tam kapasiteyle çalışması beklenen 31 yaşındaki reaktör cuma gününden itibaren elektrik üretimine başlayacak. Bir ay sonra ise yeniden tüketim amaçlı elektrik üretilmesi hedefleniyor.
Eklenme: 2015.08.11 11:31Son Güncellenme: 2015.08.11 11:34
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler