Bursa'da yolculu teleferik seferleri başlıyor
BURSA Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Büyükşehir Belediyesi'nin Uludağ'a ulaşımı daha çağdaş bir hale kavuşturmak hedefiyle modernize ederek kente kazandırdığı yeni teleferikte yolculu seferlerin 7 Haziran Cumartesi günü başlayacağını söyledi.
Eklenme: 2014.06.02 12:30
Son Güncellenme: 2014.06.02 12:30
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.02 12:30
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler