Bursa'da yolculu teleferik seferleri başlıyor

BURSA Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Büyükşehir Belediyesi'nin Uludağ'a ulaşımı daha çağdaş bir hale kavuşturmak hedefiyle modernize ederek kente kazandırdığı yeni teleferikte yolculu seferlerin 7 Haziran Cumartesi günü başlayacağını söyledi.