Balıkçılar paydos etti
TÜM yurdu etkisi altına alan kuraklık ve mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığı, balıkçıları da olumsuz yönde etkiledi. 1 Eylül'de av sezonunun başlamasıyla birlikte denize açılan balıkçılar, aralık ayından itibaren yeteli düzeyde avlanamıyorlar. Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, "Deniz suyu sıcaklığı hala 10-11 derece. Avlanma için suyun soğuması ve balığın dibe inip toplanması gerekiyor" dedi.
Mudanya'da 30 yıldır balıkçılık yapan 'Yahya Kaptan' adlı balıkçı teknesinin kaptanı 52 yaşındaki Mehmet Kuzgun, teknede 20 kişinin çalıştığını ve kimi zaman personelin ücretlerini bile ödemekte zorluk yaşadıklarını söyledi.
Son Güncellenme: 2014.01.31 11:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler