Balıkçılar paydos etti
TÜM yurdu etkisi altına alan kuraklık ve mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığı, balıkçıları da olumsuz yönde etkiledi. 1 Eylül'de av sezonunun başlamasıyla birlikte denize açılan balıkçılar, aralık ayından itibaren yeteli düzeyde avlanamıyorlar. Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, "Deniz suyu sıcaklığı hala 10-11 derece. Avlanma için suyun soğuması ve balığın dibe inip toplanması gerekiyor" dedi.
Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, 1 Eylül'de av sezonunun başlamasıyla birlikte balıkçıların büyük umutlarla 'Vira Bismillah' diyerek denize açıldığını söyledi.
Eklenme: 2014.01.31 11:21Son Güncellenme: 2014.01.31 11:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler