Balıkçılar paydos etti
TÜM yurdu etkisi altına alan kuraklık ve mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığı, balıkçıları da olumsuz yönde etkiledi. 1 Eylül'de av sezonunun başlamasıyla birlikte denize açılan balıkçılar, aralık ayından itibaren yeteli düzeyde avlanamıyorlar. Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, "Deniz suyu sıcaklığı hala 10-11 derece. Avlanma için suyun soğuması ve balığın dibe inip toplanması gerekiyor" dedi.
Balıkçılar da eli boş dönüyor. Masrafları karşılayamayan meslektaşlarımız, parasal sıkıntı çektikleri masrafları karşılayamadıkları için ağları artık kıyıya çektiler. Bu olumsuzluk balık fiyatlarını da arttırdı" dedi.
Son Güncellenme: 2014.01.31 11:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler