2 bin 500 metrede "gökyüzü nöbeti"
Antalya'nın her geçen gün gelişmesiyle buradaki gözlemevi şartlarının da değiştiğine işaret eden Özışık, "Antalya, 1990'lı yıllardaki kadar küçük kalmadı. Dolayısıyla bizim kuzeydoğu ufkumuzu etkiledi. O bölgedeki bilimsel çalışmalar ışık kirliliğinden etkilendi. Bunun ekonomiye de büyük zararı var. Yaptığımız çalışmalara göre, Antalya'da ışığın yüzde 25 ila 30'u adeta gökyüzüne savruluyor" dedi.
Eklenme: 2015.09.21 11:55Son Güncellenme: 2015.09.21 11:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler