2 bin 500 metrede "gökyüzü nöbeti"
Bakırlıtepe'deki yerleşkeye gelerek teleskoplarla gökyüzüne bakmak isteyen çok sayıda vatandaş bulunduğunu anlatan Özışık, bu talebi karşılamalarının mümkün olmadığını ifade etti.
Eklenme: 2015.09.21 11:55Son Güncellenme: 2015.09.21 11:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler