2 bin 500 metrede "gökyüzü nöbeti"
Özışık, gözlemevlerinin yüksek tepelere yapılmasının en önemli nedeninin şehir ışıkları, hava kirliliği, toz gibi etkenlerden kaçmak olduğunu belirtti.
Eklenme: 2015.09.21 11:55Son Güncellenme: 2015.09.21 11:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler