Japonya protestolara rağmen nükleer geri döndü
Japonya'da Mart 2011'de yaşanan 9.0 büyüklüğündeki deprem sonrası tsunami ve nükleer felaket yaşanmıştı.
Ancak Japonya Fukuşima faciasının ardından ilk kez bir nükleer reaktör yeniden devreye aldı. Ülkedeki diğer 25 nükleer santralin de aşamalı olarak faaliyete geçeceği belirtildi.
Eklenme: 2015.08.11 11:31Son Güncellenme: 2015.08.11 11:34
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler