Balıkçılar paydos etti
TÜM yurdu etkisi altına alan kuraklık ve mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklığı, balıkçıları da olumsuz yönde etkiledi. 1 Eylül'de av sezonunun başlamasıyla birlikte denize açılan balıkçılar, aralık ayından itibaren yeteli düzeyde avlanamıyorlar. Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, "Deniz suyu sıcaklığı hala 10-11 derece. Avlanma için suyun soğuması ve balığın dibe inip toplanması gerekiyor" dedi.
Ancak, aralık ayının başından beri görülen kuraklık ve hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi yüzünden yasaklar başlamadan av sezonunun bir anlamda kapandığını belirten Dalarel, "Deniz suyu sıcaklığı hala 10-11 derece. Avlanma için suyun soğuması ve balığın dipte toplanması gerekiyor. Ancak bu gerçekleşmediği için balıklar dağınık biçimde dolaşıyor.
Eklenme: 2014.01.31 11:21Son Güncellenme: 2014.01.31 11:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler