Organ bağışı için Volkicar gösterisi

Haber · 2016.11.07 14:18

İZMİR'de, organ bağışına dikkat çekmek için, Konak Meydanı'nda yarış otomobilleriyle gösteri yapıldı. Etkinlikte konuşan İzmir İl Sağlık Müdürü Ayhan İzzettinoğlu, "Türkiye'de yaklaşık 30 bin kişi, İzmir'de 3 bin 800 kişi organ bağışı bekliyor. Her gün 5 kişi organ bağışı beklerken hayatını kaybediyor. Biz ülke olarak organ nakli konusunda her türlü donanıma sahibiz. Ancak bağış konusunda yetersiz kalıyoruz" dedi. Otomobillerle gösteri yapan MÜSİAD Başkanı Ümit Ülkü ise etkinlikte organ bağışında bulunanlara güvenli sürüş eğitimi hediye edeceklerini söyledi.