Bursa'da otobüste kriz! Şişeyi yolculara fırlattı

Haber · 2026.05.11 15:05 - Son Güncellenme: 2026.05.11 15:06

Bursa'da seyir halindeki bir otobüste iddiaya göre alkol kullanan yolcu ile diğer yolcular arasında gerginlik yaşandı. Tartışmanın büyümesi üzerine otobüsten indirilen şahıs, bu sırada elindeki alkol şişesini yolculara doğru fırlattı. Yaşanan gergin anlar çevrede bulunan vatandaşların cep telefonu kamerasına anbean yansıdı.