Medeniyetten uzak, tek başına
İnsanlarla bir arada ve medeniyetin içinde yaşamak istemeyen 54 yaşındaki adamın evi görenleri şaşırtıyor.
Nagasaki şöyle konuştu: "Toplumun bana dayattığı kurallara göre yaşamıyorum. Ben doğanın kanunlarına gore yaşıyorum. Doğayla başa çıkamazsınız dolayısıyla ona boyun eğmek zorundasınız."
Eklenme: 2013.08.23 18:09Son Güncellenme: 2013.08.23 18:12
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler