Medeniyetten uzak, tek başına
İnsanlarla bir arada ve medeniyetin içinde yaşamak istemeyen 54 yaşındaki adamın evi görenleri şaşırtıyor.
Japonya'da yaşayan 76 yaşındaki Masafumi Nagasaki emeklilik yıllarını geçirmek için ıssız bir ada olan Sotobanari'ye yerleşti. İçme suyu olmayan ve balıkçıların bile nadiren uğradığı adada çıplak dolaşan Nagasaki son 20 yılını insanlardan uzakta geçirdi.
Eklenme: 2013.08.23 18:09Son Güncellenme: 2013.08.23 18:12
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler