İkon fotoğraflar
Clinton ile yeniden görüşmek istediğini belirten Işık, ''İleride düğünüme gelmesini istiyorum. Sünnetime davet etmiştim ama gelemedi. İnşallah düğünüme gelmesine isterim'' diye konuştu.
Marmara Depremi'nin 14. yılında olduklarını ifade eden Işık, "Keşke deprem yaşanmasaydı, insanlar hayatını kaybetmeseydi. Clinton ile tanıştığım için kendi açımdan sevinçli olabilirim ama bir yandan insanları düşünüyorum, depremde ölenler için üzülüyorum" dedi.
Son Güncellenme: 2013.08.16 10:44
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler