İkon fotoğraflar
Işık, bu yıl liseye başlayacağını ve ilk senesi olduğu için çok heyecanlı olduğunu dile getirerek, "Liseyi elektrik ve elektronik bölümünde okuyacağım. Bitirdikten sonra polis akademisine gitmek istiyorum. Kardeşimle küçüklüğümüzden beri polis filmleri izleriz, polis oyunları oynarız. İkimiz de polis olmak istiyoruz'' dedi.
Eklenme: 2013.08.16 09:08Son Güncellenme: 2013.08.16 10:44
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler