22 yıldır kanalizasyonda yaşıyorlar
Kolombiyalı Maria Garcia ile eşi Miguel Respero, altı metre kare genişliğinde 1.4 metre yüksekliğinde bir kanalizasyon odacığında 1990'dan beri yaşıyor.
Köpekleri `Blackie` Kolombiyalı çiftin yanından bir an olsun ayrılmıyor.
Eklenme: 2013.08.23 13:48Son Güncellenme: 2013.08.23 13:50
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler