22 yıldır kanalizasyonda yaşıyorlar
Kolombiyalı Maria Garcia ile eşi Miguel Respero, altı metre kare genişliğinde 1.4 metre yüksekliğinde bir kanalizasyon odacığında 1990'dan beri yaşıyor.
Çift bu küçücük yere ocak, televizyon, yatak ve vantilatör sığdırarak kendilerine yaşanabilir bir yuva yapmışlar.
Eklenme: 2013.08.23 13:48Son Güncellenme: 2013.08.23 13:50
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler