22 yıldır kanalizasyonda yaşıyorlar
Kolombiya'da yaşayan Miguel Restrepo evsiz kalınca kendisine terk edilmiş bir bölgenin kanalizasyonunda yeni bir yaşam kurdu.
Eskiden madde bağımlısı olan Restrepo evsiz kaldıktan sonra ailesini de alarak 3 metre genişliğindeki bu alana yerleşti.
Eklenme: 2012.12.05 15:37Son Güncellenme: 2012.12.06 09:24
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler