22 yıldır kanalizasyonda yaşıyorlar
Kolombiya'da yaşayan Miguel Restrepo evsiz kalınca kendisine terk edilmiş bir bölgenin kanalizasyonunda yeni bir yaşam kurdu.
22 yıldır eşi Maria Garcia ve köpeği Blackie ile birlikte Medellin kentindeki kanalizasyonda yaşayan Restrepo'nun "evinde" bir ocak, yatak ve hatta televizyon bile bulunuyor.
Eklenme: 2012.12.05 15:37Son Güncellenme: 2012.12.06 09:24
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler