Uludağ'ı minik kayakçılar bastı
"HERKESE İKİ SAATTE KAYMAYI ÖĞRETİYORUZ"
Türkiye'de yarıyıl tatilinin 15 güne sıkıştırıldığını, Avrupa'da ise bu tatilin dönemlere yayılarak yoğunluğun önüne geçildiğini vurgulayan Usta, "Türkiye'de tatil bölgelere göre farklılık gösterirse bu yoğunluk, kazalar ve pahalılık olmaz. Ümidimiz bu doğrultuda. Mutluyuz, işimizi yapıyoruz. İki saatte kaymayı öğreniyoruz. Biz Avrupa'ya göre çok daha hızlı kayak eğitimi yaptırıyoruz. 5 yaşındaki Melisa yeni başladı, iki saatte kaymayı öğrendi, şu an kendi başına kayabiliyor. Biz yanında güvenlik için duruyoruz. Yaşı büyük olsa buna da gerek kalmayacak. İki saatte herkes özel ders alarak kayabiliyor. Bizim iki saatte öğrettiğimiz kayağı Avrupa'da bir haftada öğretiyorlar" diye konuştu.
Son Güncellenme: 2014.02.05 12:03
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler