Uludağ'ı minik kayakçılar bastı
"MART SONUNA KADAR SEZONUN BÖYLE DEVAM EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUZ"
Kayak öğretmenlerinden Yahya Usta ise, Uludağ'da sezonun aralık ayında başladığını fakat kar yağışının durmasıyla sıkıntılı günlerin yaşandığını ifade ederek, "Bir hafta önce yağan kar herkesin yüzünü güldürdü. Yarıyıl tatilinin ilk haftası durgundu ama ikinci haftası çok iyi oldu, oteller doldu. Çocuklar aileleriyle birlikte gelmeye başladı. Çocuklu turist, bizim için esnaf ve otel işletmecileri için iyi. Kısacası Uludağ normale döndü. Mart'ın 20'sine kadar sezonun böyle devam edeceğini düşünüyoruz" dedi.
Son Güncellenme: 2014.02.05 12:03
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler