Türkiye'nin uzay yolculuğu sergi oluyor

Düzce Bilim Merkezi, Dünya Uzay Haftası etkinlikleri çerçevesinde minik ziyaretçilerine sürprizler hazırladı

"Sergiyi görmeye davet ediyorum"
Bilimi ve uzay çalışmalarının önemi hakkında öğrencilerle sohbet eden Başkan Özlü, Türkiye'nin 12. Bilim Merkezi olan Düzce Bilim Merkezi'nin böyle özel bir günde özenle hazırlanmış sergiye ev sahipliği yapmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi ve tüm Düzcelileri kısa süreliğine görücüye çıkan donanımları ziyaret etmeye davet etti. Faruk Özlü çağrısında şunları söyledi: "Sevgili Düzceliler, biliyorsunuz şehrimizde bir bilim merkezimiz var. Burası Türkiye'deki 12 bilim merkezinden birisidir. Türkiye'nin uzay yolculuğunun tanımlandığı, ifade edildiği bir sergimiz var. Bütün Düzcelileri bu sergiyi ziyaret etmeye davet ediyorum."
Çocukların bilime olan ilgisi ve merak ettiklerini keşfetmeleri için atölyelerin devam ettiği sınıflarda çocuklarla bir araya gelen Başkan Faruk Özlü, bilim merkezini ziyaret eden çocuklar ve gençlerle yapılan uygulamaların ayrıntıları hakkında da bilgi aldı.

Eklenme: 2025.10.10 09:53
Son Güncellenme: 2025.10.10 09:57
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'nın gelecekte en çok değerlenecek 10 b...
Bursa'nın gelecekte en çok değerlenecek 10 b...