Türkiye'nin uzay yolculuğu sergi oluyor
Düzce Bilim Merkezi, Dünya Uzay Haftası etkinlikleri çerçevesinde minik ziyaretçilerine sürprizler hazırladı
TÜBİTAK'ın desteği ile Bilim Merkezi sergi alanına getirilen 'Türkiye'nin Uzay Yolculuğu' sergisinin ilk ziyaretçileri Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü ve Azmimilli İlkokulu öğrencileri oldu.
Eklenme: 2025.10.10 09:53Son Güncellenme: 2025.10.10 09:57
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler