Süslü kadınlardan bisiklet turu
İzmir'in Konak Meydanı'nda 'Süslü Kadınlar Bisiklet Turu' etkinliği kapsamında toplanan yüzlerce kişi, bisiklet kullanımının yaygınlaştırılması, terör olaylarının son bulması ve egzozsuz bir hava sahasına dikkat çekmek için kent turu attı. Renkli görüntülerin oluştuğu etkinliğe İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu da destek verdi.
Grup adına basın açıklaması yapan Sema Gür etkinliği düzenlemekteki amaçlarını şöyle anlattı: "Süslendik, çünkü dikkat çekmeye çalışıyoruz. Bisiklet sadece spor amaçlı kullanılmaz. Bisiklet aynı zamanda ulaşım aracıdır. Yaşamın bir parçası olabilir. Biz kadınlar korkmadan, çekinmeden yollarda olmalıyız.
Eklenme: 2015.09.22 15:34Son Güncellenme: 2015.09.22 15:38
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler