Süslü kadınlardan bisiklet turu
İzmir'in Konak Meydanı'nda 'Süslü Kadınlar Bisiklet Turu' etkinliği kapsamında toplanan yüzlerce kişi, bisiklet kullanımının yaygınlaştırılması, terör olaylarının son bulması ve egzozsuz bir hava sahasına dikkat çekmek için kent turu attı. Renkli görüntülerin oluştuğu etkinliğe İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu da destek verdi.
Katılımcılardan Dilek Biçer ise şunları söyledi: "İzmir'de yaşıyorum, amacımız egzoz dumanından uzak bisikletle uzak hedeflere ulaşmak. Bunun yanında doğayı kirletmeden süslü bir şekilde buraya geldik."
Eklenme: 2015.09.22 15:34Son Güncellenme: 2015.09.22 15:38
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler