Sivas Devlet Hastanesi doktorlarından büyük başarı
Sivas Devlet Hastanesi'nin doktorlarından takdire şayan bir başarı
"Böbreklerimde taş vardı"
Sultan Uzundal ise "Böbreklerimde taş var. Bir ameliyat geçirmiştim ve taşları kırdırmıştım. Köyde rahatsız olunca hastaneye gelip hocayı bulduk. O da bizi tomografiye gönderdi. Tomografi çektirdik, sorunun ne olduğunu anlattı ve ameliyat olmam gerektiğini söylediler. Geldik ameliyat olduk" şeklinde konuştu.
Son Güncellenme: 2025.12.03 11:38
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler