Sivas Devlet Hastanesi doktorlarından büyük başarı

Sivas Devlet Hastanesi'nin doktorlarından takdire şayan bir başarı

"Böbreği özel torbalarla dışarıya alıyoruz"
Ünal, kameralar yardımı ile içeriye baktıklarını belirterek, "Bu ameliyatta hastamızda yaklaşık 3 tane kalem kadar giriş açıyoruz. Daha sonra böbreği çıkarmak için yaklaşık 3 ile 4 santimetrelik bir kese açıp oradan böbreği içerideki özel torbalarımızla dışarı alıyoruz. Şuanda hastamızın 3 tane kesi var. 2 tanesi 1 santimetre, 1 tanesi 3 ile 4 santimetre arasında bir kesisi var. Bu ameliyatlarda kalem girişi kadar girişlerle kameralarla içerisine baktık, hastanın böbrek çevresindeki dokuların yapışık olduğunu, anatominin bozulduğunu ve bu ameliyatın zor geçeceğini anlamıştık. Zor bir ameliyat oldu. Genel Cerrahi Uzmanımız Op. Dr. Levent Zirek Hocamla yaklaşık 2 saatlik bir ameliyat sonrasında işlemi neticelendirdik. Hastamız şuan ameliyattan sonra 4. gününde. İlk gün hastamızın sondasını çekmiştik, 3'inci gününde direnini çektik, şuanda üzerinde herhangi bir hortumu bulunmuyor. Tamamen eve gönderilecek şekilde hazır ama hastamızın kendi isteği üzerine sosyal endikasyonlardan dolayı hastayı biz 5'inci gün taburcu etme kararı aldık" diye konuştu.

Eklenme: 2025.12.03 11:36
Son Güncellenme: 2025.12.03 11:38
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'da girişin kesinlikle yasak olduğu 7 yer!
Bursa'da girişin kesinlikle yasak olduğu 7 yer!