Selfie çekerken canından oldu
Romanya'da park halindeki bir trenin üzerinde telefonuyla selfie çekmeye çalışan genç bir kadın, elektrik çarpması sonucu yaşamını yitirdi.
Ursu'nun olay sırasında hafif yaralanan 17 yaşındaki arkadaşının da St. Maria Hastanesi'nde tedavisinin sürdüğü belirtildi.
Eklenme: 2015.05.14 09:04Son Güncellenme: 2015.05.14 10:01
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler