Selfie çekerken canından oldu
Romanya'da park halindeki bir trenin üzerinde telefonuyla selfie çekmeye çalışan genç bir kadın, elektrik çarpması sonucu yaşamını yitirdi.
St. Spiridon Hastanesi'nin sözcüsü Lucian Cernahonschi, cuma günü ülkenin kuzeydoğusunda Iasi kentinde, 18 yaşındaki Anna Ursu'nun park halindeki bir trenin üzerinde selfie çekmeye çalışırken yüksek gerilim hattına dokunduğunu ve vücudunda ağır yanıklar oluştuğunu açıkladı.
Eklenme: 2015.05.14 09:04Son Güncellenme: 2015.05.14 10:01
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler