Liderler 20'li yaşlarında ne yapıyordu?
Beşar Esad, Suriye Devlet Başkanı
20'li yaşlarının başında Şam Üniversitesi'nde tıp okuyan Beşar Esad, 1988 yılında mezun oldu. Şam'ın dışında bir hastanede göz doktoru olmak için çalışmalarına devam eden Esad'ın planları arasında politika hiç yoktu..
Son Güncellenme: 2014.02.19 17:41
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler