Liderler 20'li yaşlarında ne yapıyordu?
Chicago'daki bir kiliseye üye oldu ve Kenya'daki akrabalarını ziyaret etti. New York'taki Columbia Üniversitesi'nden önce Los Angeles'taki Occidental College'da iki yılını geçiren Obama'nın kara defteri de boş değil. Obama'nın gençlik yıllarında sorunlarıyla savaşmak için alkol ve uyuşturucu kullandığı belirtiliyor...
Eklenme: 2014.02.19 17:34Son Güncellenme: 2014.02.19 17:41
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler